Rövid leírás
Jelöltünk jelenleg Systems Analyst pozíciót tölt be, viszont az elmúlt évek során Service Desk Engineer és Team Coordinator-ként hasonló elemzői feladatokat látott el. Gyakorlata van az üzleti igények megismerésében és kezelésében, illetve ezek tolmácsolásában a fejlesztők felé, valamint nem idegen számára a projektkoordináció sem. Remek kommunikációs készséggel rendelkezik, ami segíti őt a hatékony munkavégzésben.
Ambíciók: Business Analyst pozíciót keres
Nyelvtudás: tárgyalóképes angol, alapszintű német
Munkavégzés helye: Budapest, Debrecen, külföld, remote munkavégzés, havi 1-2 nap irodai jelenlét
Tanulmányok
-
2013
Felsőfokú tanulmány Agrárinformatikus
Korábbi munkahelyek
-
Systems Analyst Elektronikai gyártó szervezet1+ év, jelenleg
-
– Az üzleti követelmények kezelése és összegyűjtése
– Együttműködés és visszajelzési folyamat kezelése az üzleti érdekelt felekkel és a fejlesztő csapattal
– Új lehetőségek felismerése és elemzése (az üzleti gyengepontokkal kapcsolatos igénygyűjtés és felhasználói interjúk alapján)
– Fejlesztési kezdeményezések menedzselése
– Backlog és ticket management
– Tesztesetek létrehozása és áttekintése
– Részvétel a projektek megvalósításában
– Részvétel a SNOW bevezetésében és az UAT-ban (User Acceptance Testing)
– Csapat képviselése a SNOW fejlesztési igények kielégítésében
– Képzések készítése új fejlesztések alapján a felhasználók részére
– Felelősségvállalás az új ügyfelek onboarding-folyamatáért
– Adatelemzések, Oracle SQL lekérdezések
– Segítségnyújtás a csapatnak az üzemeltetési feladatokban
– Scrum ceremóniák tartása (daily stand up, plannings, groomings, retros, demos) -
Senior Service Operations Engineer, Team Coordinator Adminisztratív szolgáltató szervezet7 év
-
– Hálózati támogatás nyújtása az ügyfelek számára Cisco Environmentben
– A csapat informatikai hátterének kezelése
– Ügyfél meetingek és eszkalációk vezetése és kezelése
– Együttműködés az alszolgáltatókkal a problémák hibaelhárítása érdekében
– Kapcsolatfelvétel az ügyfelekkel, naprakész tájékoztatás
– Ügyfélhálózat proaktív monitorozása
– Folyamat dokumentációk készítése és karbantartása
– Informatikai fejlesztés több nagyobb projektben: tesztelés segítése, a felhasználói igények és használati esetek összegyűjtése, együttműködés a fejlesztői csapattal
– Új munkatársak betanítása
– Folyamatfejlesztés-javítás és új folyamatok bevezetése
– Részvétel a toborzási folyamatokban
– Aktív részvétel a globális CI programban -
Reservation Customer Service Agent Tanácsadó szervezet1+ év
-
– Hívások kezelése angol nyelven
– Foglalások kezelése és létrehozása az utasok számára
– A meglévő foglalásokhoz kapcsolódó egyéb problémák megoldása
Szakmai Tudás
- 6 Sigma Yellow belt
- Azure DevOps
- Cisco
- MS Office
- MS SharePoint
- Oracle SQL
- ServiceNow