Rövid leírás
Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező jelöltünk szeretné eddig megszerzett tapasztalatát kamatoztatni következő munkahelyén.
Nyelvtudás: Angol aktív C1 szint
Munkavégzés helye: Budapest, teljes irodai jelenlét alkalmankénti HO lehetőséggel
Tanulmányok
-
2017
Bootcamp Engineer Certification
-
2016
Bootcamp FireEye Engineer
-
2014
Bootcamp FireEye engineer
-
2006
Bootcamp Train a trainee
-
2001
Egyéb tanulmány Rendszerinformatikus
-
1999
Egyéb tanulmány Windows NT 4.0 adminisztrátor
-
1999
Egyéb tanulmány Lotus ccMail képzés
-
1995
OKJ tanulmány Számitástechnikai műszerész, IT technikus
Korábbi munkahelyek
-
Site Support Specialist Informatikai szervezetjelenlegi
-
– L2 desktop támogatás és tanácsadás a partnerünk felhasználói számára (3000+)
– Incidenskezelés központi ticketing rendszeren (ServiceNow) keresztül
– Belső projektekben részvétel (2000+ laptop telepítése, 2000+ monitor kihelyezése modern desktop model megvalósításához)
– Szoftver és operációs rendszer telepítés SCCM használatával, szoftver hibakeresés
– Eszközök nyomonkövetése / leltár kezelés ; új / kihelyezett és elvesztett / ellopott eszközök heti követése
– Raktárszoba kezelése -
IT Support specialist Reklámügynöki szervezet4 év
-
– A cégcsoport felhasználóinak teljeskörű technológiai támogatása; tanácsadás
– Incidenskezelés saját és központi ticketing rendszeren keresztül, szükség esetén a külföldi támogató központtal angol nyelven
– Belső fejlesztésekben, különböző projektekben részvétel
– Belső képzések tartása felhasználók számára
– Új technikai eszközök, IT biztonsági- és mobiltechnológiák megismerése és alkalmazási területeinek felmérése napi szinten -
Technológiai támogatási csoportvezető Humán kutatási szervezet14 év
-
– Sophos rendszermérnök, termékek (endpoint, mobile control) első szintű technikai támogatása ügyfelek részére; igény esetén kapcsolatfelvétel a külföldi támogató központtal angol nyelven
– FireEye rendszermérnök, technikai támogatás biztosítása ügyfelek részére; igény esetén kapcsolatfelvétel a külföldi támogató központtal angol nyelven
– Elsődleges kapcsolattartó és felelős IT karbantartási ügyfeleknél, helpdesk és rendszergazdai feladatok napi szintű ellátása; az ügyfelek igényeinek folyamatos felmérése, támogatás biztosítása külső fél megoldásainak (szoftver-hardver) működtetésében
– Karbantartási ügyfeleknél különböző fejlesztési, migrálási, bevezetési projektekben részvétel
– IT biztonsági tanácsadás ügyfelek számára
– Prezentációk, technikai bemutatók, előadások tartása különféle IT biztonsági rendezvényeken
– Új technikai eszközök, IT biztonsági- és mobiltechnológiák megismerése és alkalmazási területeinek felmérése napi szinten -
Informatikai támogató, rendszergazda Szeszesital gyártó szervezet1 év
-
– A továbbiakban is az előző munkahely európai vezetőinek és kollégáinak teljeskörű informatikai támogatása a korábban részletezett pontok szerint. Windows 2000-es domain-migráció megtervezése, végrehajtása, tesztelése
-
Informatikai támogató, rendszergazda Szeszesital gyártó szervezet3 év
-
– Minden informatikai és telekommunikációs jellegű probléma kezelése, megoldása
– Alkatrészek, új számitógépek beszerzése, folyamatos kapcsolattartás a beszállitókkal, tárgyalások lebonyolitása, új költségcsökkentő megoldások keresése és bevezetése
– A cég európai IT stratégiai folyamatainak bevezetése és abban való aktiv közreműködés
– Az iroda költöztetése során folyamatos kapcsolattartás az informatikai kivitelezőkkel, az elkészült új irodai informatikai, hálózati struktúra tesztelése, későbbiekben a fejlesztésekben való részvétel -
Informatikai támogató Adószakértő szervezet3 év
-
– Teljeskörű informatikai támogatás a belső felhasználók részére
– Teljes telefonrendszer kiépítése, karbantartása (kivéve a központ programozását)
– Notebookok teljes hardver ill. szoftver megismerése
– Prezentációk, tárgyalások, tanfolyamok technikai lebonyolítása
– Alap szintű Intranet kiépítése; elektronikus levelezés menedzselése; Lotus CcMail adminisztráció, Windows 2000, Exchange szerver alapszintű ismeretének elsajátítása -
Számítástechnikai munkatárs Állami szervezet2 év
-
– A vezetőségen és társszerveknél fellépő bármilyen számítástechnikai probléma (szg.hálózatok, asztali gépek és tartozékaik (hardver, szoftver egyaránt), nyomtatók) elhárítása, karbantartása, új hardver és szoftver installálása
– Helpdesk tevékenység az általános felhasználók felé
Szakmai Tudás
- Domain migráció
- EndPoint
- Exchange Server
- Lotus CcMail
- Mobile Control
- SCCN
- ServiceNow
- Windows