Photo

Site Support Specialist

45004

partner@humanserviceshungary.hu

Member Since 2022

Rövid leírás

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező jelöltünk szeretné eddig megszerzett tapasztalatát kamatoztatni következő munkahelyén.

Nyelvtudás: Angol aktív C1 szint

Munkavégzés helye: Budapest, teljes irodai jelenlét alkalmankénti HO lehetőséggel

Tanulmányok

2017
Bootcamp Engineer Certification
2016
Bootcamp FireEye Engineer
2014
Bootcamp FireEye engineer
2006
Bootcamp Train a trainee
2001
Egyéb tanulmány Rendszerinformatikus
1999
Egyéb tanulmány Windows NT 4.0 adminisztrátor
1999
Egyéb tanulmány Lotus ccMail képzés
1995
OKJ tanulmány Számitástechnikai műszerész, IT technikus

Korábbi munkahelyek

Site Support Specialist Informatikai szervezet
jelenlegi

– L2 desktop támogatás és tanácsadás a partnerünk felhasználói számára (3000+)
– Incidenskezelés központi ticketing rendszeren (ServiceNow) keresztül
– Belső projektekben részvétel (2000+ laptop telepítése, 2000+ monitor kihelyezése modern desktop model megvalósításához)
– Szoftver és operációs rendszer telepítés SCCM használatával, szoftver hibakeresés
– Eszközök nyomonkövetése / leltár kezelés ; új / kihelyezett és elvesztett / ellopott eszközök heti követése
– Raktárszoba kezelése

IT Support specialist Reklámügynöki szervezet
4 év

– A cégcsoport felhasználóinak teljeskörű technológiai támogatása; tanácsadás
– Incidenskezelés saját és központi ticketing rendszeren keresztül, szükség esetén a külföldi támogató központtal angol nyelven
– Belső fejlesztésekben, különböző projektekben részvétel
– Belső képzések tartása felhasználók számára
– Új technikai eszközök, IT biztonsági- és mobiltechnológiák megismerése és alkalmazási területeinek felmérése napi szinten

Technológiai támogatási csoportvezető Humán kutatási szervezet
14 év

– Sophos rendszermérnök, termékek (endpoint, mobile control) első szintű technikai támogatása ügyfelek részére; igény esetén kapcsolatfelvétel a külföldi támogató központtal angol nyelven
– FireEye rendszermérnök, technikai támogatás biztosítása ügyfelek részére; igény esetén kapcsolatfelvétel a külföldi támogató központtal angol nyelven
– Elsődleges kapcsolattartó és felelős IT karbantartási ügyfeleknél, helpdesk és rendszergazdai feladatok napi szintű ellátása; az ügyfelek igényeinek folyamatos felmérése, támogatás biztosítása külső fél megoldásainak (szoftver-hardver) működtetésében
– Karbantartási ügyfeleknél különböző fejlesztési, migrálási, bevezetési projektekben részvétel
– IT biztonsági tanácsadás ügyfelek számára
– Prezentációk, technikai bemutatók, előadások tartása különféle IT biztonsági rendezvényeken
– Új technikai eszközök, IT biztonsági- és mobiltechnológiák megismerése és alkalmazási területeinek felmérése napi szinten

Informatikai támogató, rendszergazda Szeszesital gyártó szervezet
1 év

– A továbbiakban is az előző munkahely európai vezetőinek és kollégáinak teljeskörű informatikai támogatása a korábban részletezett pontok szerint. Windows 2000-es domain-migráció megtervezése, végrehajtása, tesztelése

Informatikai támogató, rendszergazda Szeszesital gyártó szervezet
3 év

– Minden informatikai és telekommunikációs jellegű probléma kezelése, megoldása
– Alkatrészek, új számitógépek beszerzése, folyamatos kapcsolattartás a beszállitókkal, tárgyalások lebonyolitása, új költségcsökkentő megoldások keresése és bevezetése
– A cég európai IT stratégiai folyamatainak bevezetése és abban való aktiv közreműködés
– Az iroda költöztetése során folyamatos kapcsolattartás az informatikai kivitelezőkkel, az elkészült új irodai informatikai, hálózati struktúra tesztelése, későbbiekben a fejlesztésekben való részvétel

Informatikai támogató Adószakértő szervezet
3 év

– Teljeskörű informatikai támogatás a belső felhasználók részére
– Teljes telefonrendszer kiépítése, karbantartása (kivéve a központ programozását)
– Notebookok teljes hardver ill. szoftver megismerése
– Prezentációk, tárgyalások, tanfolyamok technikai lebonyolítása
– Alap szintű Intranet kiépítése; elektronikus levelezés menedzselése; Lotus CcMail adminisztráció, Windows 2000, Exchange szerver alapszintű ismeretének elsajátítása

Számítástechnikai munkatárs Állami szervezet
2 év

– A vezetőségen és társszerveknél fellépő bármilyen számítástechnikai probléma (szg.hálózatok, asztali gépek és tartozékaik (hardver, szoftver egyaránt), nyomtatók) elhárítása, karbantartása, új hardver és szoftver installálása
– Helpdesk tevékenység az általános felhasználók felé

Szakmai Tudás

  • Domain migráció
  • EndPoint
  • Exchange Server
  • Lotus CcMail
  • Mobile Control
  • SCCN
  • ServiceNow
  • Windows

Átirányítás az icruitment.hu oldalra

Kedves Látogató!

Örömmel értesítjük, hogy a Human Services Hungary neve és brandje teljesen megújult, hogy még inkább az Ön igényeire szabott élményt nyújthassunk! Szolgáltatásaink mostantól az Icruitment.hu weboldalon érhetők el.

Kattintson és fedezze fel új, modern weboldalunkat!

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Site Support Specialist pozícióra