Rövid leírás
Több mint 5 éves tapasztalattal rendelkező Salesforce Consultant szakember, aki több feladatkörben is tevékenykedik. Munkájához hozzátartozik többek között az üzleti tanácsadás, feladatok koordinálása és a csapatvezetés. Szeret stratégiában gondolkozni és széleskörű gyakorlata van az ügyféltámogatásban. Úgy érzi, hogy az IT projektmenedzser pozíció állna hozzá a legközelebb, így ilyen területen szeretne a jövőben elhelyezkedni.
Nyelvtudás: középfokú aktív angol
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés 1 nap irodai jelenléttel
Tanulmányok
-
2018
Felsőfokú tanulmány Gazdálkodás és menedzsment
Korábbi munkahelyek
-
Salesforce Consultant Üzletviteli tanácsadó szervezet2+ év, jelenleg
-
Business Consultant, Team Lead feladatok:
– Üzleti tanácsadás mindennapi gyakorlása
– Consultative selling keretében az ügyfelek fájdalompontjai és igényei alapján több megoldási lehetőség felkínálása, majd erőforrás allokálása az így született feladatok elvégzésére
– Feladatok koordinálása, mint szerződött órák csapatban való ledolgozása, humán erőforrástervezés és kisebb projektek menedzsmentje
– Üzleti és funkcionális tanácsadók mentorálása
Functional Consultant, Team Lead feladatok:
– 2-6 fős csapat vezetése (onboarding, mentoring, 1on1 meetingek)
– Staffing menedzsment és döntés előkészítés az üzletág többi csapatvezetőjével
– Részvétel az agile framework fejlesztésében, a munkafolyamatok tisztázásában és kialakításában, agilis módszertanra való áttéréssel
Functional Consultant feladatok:
– Salesforce Administrator certification megszerzése -
Projektmenedzser Szoftverkiadó szervezet3 év
-
Folyamatfejlesztési- és projektmenedzser feladatok:
– Előfizetési csomagváltás projekt vezetése, árbevétel növelése
– Stratégiaalkotás támogatása, részvétel a döntéshozatalban a vezetői csapat tagjaként
Projektmenedzser feladatok:
– Meglévő projektmenedzser rendszer újraalkotásának kezdeményezése, majd projekt vezetése
– Új koncepció szerinti működési kézikönyv elkészítése
– Jól definiált projektmenedzsment rendszer létrehozása, ami elősegítette az onboarding folyamatok hatékonyságát és biztosította az új kollégák integrációját
Online marketing asszisztens/Manager asszisztens feladatok:
– A vállalat tartalommarketing stratégiájának támogatása: posztok, aloldalak létrehozása, weboldal menedzsment (Wordpress, Avada, Divi)
– A Facebook kampányokhoz tartozó hirdetések beállításainak kezelése, automatizált marketing rendszerek létrehozásában való részvétel
– Folyamatleírások létrehozása, az irodában dolgozó kollégák munkájának támogatása
– Ügyfélrendezvények szervezésének és lebonyolításának segítése
– Ad-hoc feladatok ellátása a pénzügyi és adminisztrációs folyamatok kapcsán
Szakmai Tudás
- Agile
- Confluence
- CSS
- Getting things done
- Google termékek
- HTML
- Jira
- Monday
- MS Office
- SalesAutopilot
- Salesforce
- Waterfall
- Windows
- Wordpress