Rövid leírás
Több mint 4 éves szakmai gyakorlattal rendelkező IT Support Analyst, aki L1/L2 szintű végfelhasználói támogatással foglalkozik. Munkatapasztalatának egy részét külföldön szerezte, így a nemzetközi környezet és az angol nyelv használata nem okoz számára problémát. A jövőben IT Support pozícióban szeretne elhelyezkedni, szeretne a jelenlegi tanulmányához jobban illeszkedő feladatokat ellátni.
Nyelvtudás: felsőfokú aktív angol, alapfokú német
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid vagy full remote munkavégzés
Tanulmányok
-
folyamatban
Egyéb tanulmány Rendszergazda/operátor
-
2015
Egyéb tanulmány Villanyszerelő
Korábbi munkahelyek
-
IT Support Analyst IT szaktanácsadó szervezet2 év, jelenleg
-
– L1/L2 távoli végfelhasználói támogatás technikai problémák diagnosztizálásával, hibaelhárítás távoli asztali eszközök és virtuális eszközök segítségével
– Ticket minőség elemzés, jelentés készítés
– Az IT infrastruktúra és az incidenskezelés rövid ismerete
– Tárgyi szakértői feladatok
– Támogatási kérelmek kezelése és priorizálása a ticketing rendszerek használatával, időben történő válaszadás
– Szoftveralkalmazások telepítése, frissítése és karbantartása
– Hálózati csatlakozási problémák azonosítása és megoldása
– A kritikus alkalmazásokhoz való belső és külső felhasználói hozzáférés kezelése (fiók létrehozása, fiókkarbantartás, jelszavak)
– VIP support nyújtása üzleti partnerek számára
– Használt technológiák: Service Now, Intune, SCCM, VPN, VM, MIM, O365, M365, SharePoint, Android, iOS, Windows macOS, nyomtatók és szkennerek -
Inventory Control Nagykereskedelmi szervezet1 év 6 hónap
-
– Raktár, leltár kezelése logisztikai szoftver segítségével
– Rendeléskezelés (export, import)
– Szállítások menedzselése
– Ügyfél- és panasztámogatás -
Inventory Control Kereskedelmi szervezet, US1 év 4 hónap
-
– Raktár, leltár kezelése logisztikai szoftver segítségével
– Rendeléskezelés
– Termékminőség elemzése -
IT Support Analyst Távközlési szervezet2 év
-
– L1/L1.5 távoli végfelhasználói támogatás technikai problémák diagnosztizálásával, hibaelhárítás távoli asztali eszközök és virtuális eszközök segítségével
– A támogatási kérelmek kezelése és priorizálása a ticketing rendszerek segítségével
– Szoftveralkalmazások telepítése, frissítése, karbantartása, a kompatibilitás és a legjobbgyakorlatok etartásának biztosítása
– Hálózati csatlakozási problémák azonosítása és megoldása
Szakmai Tudás
- Android
- Intune
- iOS
- M365
- MacOS
- MIM
- nyomtatók és szkennerek
- O365
- SCCM
- ServiceNow
- SharePoint
- VM
- VPN
- Windows