Photo

Medior IT Support Analyst

45022

partner@icruitment.hu

Member Since 2023

Rövid leírás

Több mint 4 éves szakmai gyakorlattal rendelkező IT Support Analyst, aki L1/L2 szintű végfelhasználói támogatással foglalkozik. Munkatapasztalatának egy részét külföldön szerezte, így a nemzetközi környezet és az angol nyelv használata nem okoz számára problémát. A jövőben IT Support pozícióban szeretne elhelyezkedni, szeretne a jelenlegi tanulmányához jobban illeszkedő feladatokat ellátni.

Nyelvtudás: felsőfokú aktív angol, alapfokú német

Munkavégzés helye: Budapest, hibrid vagy full remote munkavégzés

Tanulmányok

folyamatban
Egyéb tanulmány Rendszergazda/operátor
2015
Egyéb tanulmány Villanyszerelő

Korábbi munkahelyek

IT Support Analyst IT szaktanácsadó szervezet
2 év, jelenleg

– L1/L2 távoli végfelhasználói támogatás technikai problémák diagnosztizálásával, hibaelhárítás távoli asztali eszközök és virtuális eszközök segítségével
– Ticket minőség elemzés, jelentés készítés
– Az IT infrastruktúra és az incidenskezelés rövid ismerete
– Tárgyi szakértői feladatok
– Támogatási kérelmek kezelése és priorizálása a ticketing rendszerek használatával, időben történő válaszadás
– Szoftveralkalmazások telepítése, frissítése és karbantartása
– Hálózati csatlakozási problémák azonosítása és megoldása
– A kritikus alkalmazásokhoz való belső és külső felhasználói hozzáférés kezelése (fiók létrehozása, fiókkarbantartás, jelszavak)
– VIP support nyújtása üzleti partnerek számára
– Használt technológiák: Service Now, Intune, SCCM, VPN, VM, MIM, O365, M365, SharePoint, Android, iOS, Windows macOS, nyomtatók és szkennerek

Inventory Control Nagykereskedelmi szervezet
1 év 6 hónap

– Raktár, leltár kezelése logisztikai szoftver segítségével
– Rendeléskezelés (export, import)
– Szállítások menedzselése
– Ügyfél- és panasztámogatás

Inventory Control Kereskedelmi szervezet, US
1 év 4 hónap

– Raktár, leltár kezelése logisztikai szoftver segítségével
– Rendeléskezelés
– Termékminőség elemzése

IT Support Analyst Távközlési szervezet
2 év

– L1/L1.5 távoli végfelhasználói támogatás technikai problémák diagnosztizálásával, hibaelhárítás távoli asztali eszközök és virtuális eszközök segítségével
– A támogatási kérelmek kezelése és priorizálása a ticketing rendszerek segítségével
– Szoftveralkalmazások telepítése, frissítése, karbantartása, a kompatibilitás és a legjobbgyakorlatok etartásának biztosítása
– Hálózati csatlakozási problémák azonosítása és megoldása

Szakmai Tudás

  • Android
  • Intune
  • iOS
  • M365
  • MacOS
  • MIM
  • nyomtatók és szkennerek
  • O365
  • SCCM
  • ServiceNow
  • SharePoint
  • VM
  • VPN
  • Windows

Átirányítás az icruitment.hu oldalra

Kedves Látogató!

Örömmel értesítjük, hogy a Human Services Hungary neve és brandje teljesen megújult, hogy még inkább az Ön igényeire szabott élményt nyújthassunk! Szolgáltatásaink mostantól az Icruitment.hu weboldalon érhetők el.

Kattintson és fedezze fel új, modern weboldalunkat!

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Medior IT Support Analyst pozícióra