Rövid leírás

Közel 7 éves HR tapasztalattal rendelkező szakember. Nemzetközi környezetben végzett munkájának köszönhetően magabiztos angol nyelvtudással és kiemelkedő kommunikációs készségekkel rendelkezik. Korábbi tapasztalatai kiterjednek a costumer service és a HR különböző területeire.

Ambíciók: legfőbb célja a szakmai fejlődés és előrelépés, valamint a HR újabb területeinek megismerése és az ehhez szükséges tudás megszerzése.

Nyelvtudás: aktív, tárgyalóképes angol

Munkavégzés helye: Budapest, hibrid

Szolgáltatás díja: a jelölt éves bruttó bérének 10%-a, 12 havi részletfizetéssel, kedvezményes előteljesítési lehetőséggel

Tanulmányok

Végzettség megszerzése: 2008
Felsőfokú végzettség Történelem és magyar szakos tanár
Végzettség megszerzése: 2017
Szakirányú továbbképzés SSC specialista

Korábbi munkahelyek

Talent Acquisition Specialist Pénzügyi szervezet
9 hónap

– On-boarding feladatok ellátása, munkaszerződések összeállítása és kezelése, háttérellenőrzések végzése.

HR professional Telekommunikációs szevezet
6 év

– Live chat szolgáltatás kezelése az Egyesült Királyság és Írország területén.
– Magyar csapat támogatása, szerződések teljes körű kezelése, on- és off-boarding folyamatok támogatása.

Szakmai Tudás

  • MS Office
  • Oracle
  • Zoom

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Medior HR professional pozícióra