Rövid leírás
15 év szakmai tapasztalatával rendelkező jelöltünk szeretne olyan csapathoz csatlakozni, ahol legalább team-lead feladatokat láthat el és saját csapatát vezetheti sikeresen.
Nyelvtudás: Angol felsőfokú
Munkavégzés helye: Budapest, irodai munkavégzés alkalmanként home-office lehetőséggel
Tanulmányok
-
2007
OKJ tanulmány Software operator
Korábbi munkahelyek
-
IT Support Responsible Villamosenergia kereskedelmi szervezetJelenlegi
-
– IT projektek managelése (laptopok vagy felhasználók migrálása)
– Workflow készítés
– Külsős partnerekkel való kapcsolattartás és külsős support szervezetek feladatainak kiosztása
– L1-L2 support -
IT Servicedesk Supervisor és Devops Engineer Tanácsadó szervezet1 év
-
– Az onsite support csapat vezetése (3 fő)
– Service Desk feladatok ellátása -
Onsite Support Team Lead Professzionális szolgáltató szervezet3 év
-
– Az IT csapat koordinálása (5 fő)
– Incidensek kezelése
– Belsős workflow update
– Teljes workflow implementálás
– Belsős IT projektek vezetése -
Onsite Support Engineer Professzionális szolgáltató szervezet4,5 év
-
– Ügyfélközpontú onsite support feladatok ellátása
– Az új kollégák oktatása -
Onsite Support Engineer Információs-technológiai szolgáltató szervezet1,5 év
-
Onsite Support Operator Információs-technológiai szolgáltató szervezet3 év
-
– Ügyfélközpontú support
– Rendszergazdákkal való együttműködés
– Active Directory hozzáférések kezelése
– Lokális applikációk tesztelése -
Helpdesk and Desktop Support Operator Személygépjármű kereskedelmi szervezet3 év
-
– Helpdesk feladatok ellátása távoli hozzáféréssel
– Lokális support elvégzése
Szakmai Tudás
- Blanco console
- DSMT
- EAC
- Google Meet
- Google Suite
- Goole Jamboard
- HPSM
- Ivanti endpoint management
- Jira
- Microsoft Active Directory
- Microsoft SCCM
- MS Office
- O365
- O365 admincenter
- OTRS
- Pulse secure
- SAP
- Service Now
- Smartsheet
- Teamviewer Console
- Trello
- Zoom