Rövid leírás
Körülbelül 20 éves tapasztalattal rendelkező ICT szolgáltatásmenedzser szakember, aki széleskörű szakértelemmel rendelkezik ICT Service Desk, ICT folyamatok (incidensek, kérések, problémák kezelése), ITIL módszerek, ICT szolgáltatások és szerződések irányításában. Ezen kívül fontos szerepet játszik az ügyfelek üzleti igényeinek megfelelő, költséghatékony megoldások kidolgozásában. Köz-és magánszektorban egyaránt dolgozott, beleértve a banki, pénzügyi ICT és kormányzati környezeteket.
Ambíciók: Szolgáltatásmenedzseri pozíciók iránt érdeklődik.
Nyelvtudás: B2 szintű angol nyelvtudás
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés vagy teljes irodai jelenlét
Tanulmányok
-
2007
Felsőfokú tanulmány Mérnök informatikus Bsc
Korábbi munkahelyek
-
ICT szolgáltatás és szerződés menedzser Pénzügyi szervezet1 év 5 hónap
-
– Szerződések egyeztetése az informatikai, jogi, pénzügyi és leányvállalati szakértőkkel
– ICT szolgáltatások és szerződések létrehozása, felülvizsgálata, frissítése
– Jelentések készítése a pénzügyi elszámolásokhoz -
ICT szolgáltatás folytonossági menedzser IT szolgáltató szervezet1 év 7 hónap
-
– Ügyfelek igényeinek felmérése
– ICT szolgáltatási folyamatossági tervek, folyamatok aktualizálása
– ICT katasztrófa elhárítási (DR) tervek tesztelése -
WAN (hálózati) rendelkezésre állás menedzser IT szolgáltató szervezet2 év 4 hónap
-
– Nemzetközi ügyfelek összes támogatás kérésének, incidensének és problémájának kezelése
– Ügyfelek igényeinek felmérése
– Hálózattal kapcsolatos igények koordinálása, változások ütemezése és tervezése
– Proaktív incidens- és problémakezelés
– Rendelkezésre állási tervek készítése
– SLA riportok készítése és megfelelőségének ellenőrzése
– Incidens- és problémamenedzsment riportok készítése -
ICT Service Desk csoportvezető Pénzügyi szervezet2 év 5 hónap
-
– A szervezet ügyfeleinek összes támogatási kérésének, incidensének kezelése
– Számol ITIL folyamat bevezetése
– A csoport napi tevékenységének irányítása napi/heti/havi munkatervek készítése
– Felelősség a kijelölt munka elvégzéséért
– Tudásátadás az ICT csoportok között (L1, L2, L3)
– Incidens- és problémajelentések készítése és dokumentálása
– Szisztematikus tájékoztatók elkészítése és lebonyolítása
– A csapat teljesítményének elemzése
– ICT hívás- és incidenskezelési folyamatok javítása
– A célok elérése érdekében elemzett KPI jelentések készítése
– ServiceNow adminisztráció és felhasználói felület fejlesztése -
ICT szolgáltatás szint menedzser IT szolgáltató szervezet7 év 10 hónap
-
– ICT szolgáltatási szerződések, szolgáltatási szintmenedzser-folyamatok eljárások és irányelvek iránti felelősségvállalás
– Szolgáltatási szintű megállapodások (SLA), üzemeltetési szintű megállapodások (OLA), alapszerződések (UC) tárgyalása, tervezése és karbantartása
– ICT szolgáltatások bevezetése
– Ügyfelek igényeinek azonosítása és megoldási javaslatok kidolgozása
– Beszállítók által elért szolgáltatási szintek ellenőrzése, a szerződések módosításra irányuló javaslatok kezdeményezése
– Incidens-, probléma-, kérés-, változtatás-, kiadás- és szolgáltatásszint-kezelési folyamatok mérése és javítása
– Részvétel a működési kiválósági programban (üzleti folyamat-menedzsment) -
ICT menedzser, osztályvezető Állami szervezet3 év 6 hónap
-
– ICT üzemeltetési és infrastrukturális osztály dolgozóinak irányítása
– A kiszervezet ICT szolgáltatási szerződések, a szolgáltatási szintkezelési folyamatok és eljárások ellenőrzése, beleértve az ICT Service Desk felelősségét
– ICT infrastruktúra-projektek vezetése
– Megfelelő teljesítménymérések, mérőszámok KPI-ok és szervezeti célok meghatározása
– A szervezet támogatása az ICT stratégia előkészítésében
Szakmai Tudás
- CCNA
- Confluence
- ITIL 4 Managing Professional certification
- ITIL v3 Expert certification
- Jira
- MCSA
- ServiceNow