Rövid leírás
Több mint 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Desktop Support Technician, aki ügyféltámogatási területen tevékenykedik. Lelkes és sokoldalú személyiség, aki szeretné fejleszteni az ismereteit. Hatékony az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és elkötelezett a magas minőségű szolgáltatás nyújtása iránt. A jövőben ezen a területen szeretne elhelyezkedni, mint IT Service Desk munkatárs vagy IT alkalmazás támogató.
Nyelvtudás: erős középfokú aktív angol, fejlesztés alatt
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés
Tanulmányok
-
befejezetlen, 2016
Felsőfokú tanulmány Építész
Korábbi munkahelyek
-
Desktop Support Technician IT szaktanácsadás4+ év, jelenleg
-
– Kezdeti távoli technikai szoftver és hardver support biztosítása nemzetközi ügyfelek számára
– Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel és felügyelőkkel a problémamegoldás érdekében
– Ticket sorok kezelése
– Bonyolultabb, komplex problémák továbbküldése L2/L3 supportnak
– Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása, SLA betartása és folyamatok nyomon követése -
Customer Support Specialist Hardver-szaktanácsadó szervezet1+ év
-
– Tech ügyfélszolgálat
– Bejövő-kimenő hívások, e-mailek rögzítése
– Bejövő hívások kezelése, hatékony feldolgozása
Szakmai Tudás
- Active Directory (Windows)
- cmd.exe
- Microsoft SCCM
- Microsoft Windows Server 2016
- MS Office
- MS Office 365
- Outlook
- PowerShell
- Registry editor
- Teams