Rövid leírás
Több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember, aki jelenleg Customer Support Senior Specialist pozícióban tevékenykedik. Elsősorban L2 szintű támogatói feladatokat lát el pénzügyi szervezetnél, így otthonosan mozog az alkalmazás támogatás világában. Gyakorlata van a partnerekkel való kapcsolattartásban is. Gyorsan tanul, szívesen sajátít el új ismereteket, valamint angol nyelvtudását is folyamatosan fejleszti.
Ambíciók: Alkalmazás támogatói pozícióban szeretne a jövőben is elhelyezkedni alkalmazotti foglalkoztatás alatt.
Nyelvtudás: középfokú aktív angol, írásban magabiztos, fejlesztés alatt
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés
Tanulmányok
-
2016
Egyéb tanulmány Administering System Center Configuration Manager és Intune
-
2016
Egyéb tanulmány Automating Administration with Microsoft Powershell
-
2015
Egyéb tanulmány Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician
-
2014
Egyéb tanulmány ITIL v3 Foundation
-
2014
Egyéb tanulmány Administering Windows Server 2012
-
2004, befejezetlen
Felsőfokú tanulmány Informatika
-
2002
Szakirányú tanulmány Software operator
-
2002
Szakirányú tanulmány Civil engineering and informatics
Korábbi munkahelyek
-
Customer Support Senior Specialist Pénzügyi szervezet11 év
-
– L2 support
– Operatív feladatok (Windows Server, SCCM, AD, Azure, Windows 10 desktop/notebook, OneDrive, O365 & Office 2016, BlueCat, Android/OS mobil support)
– Alkalmazás támogatás
– Incidens menedzsment, adminisztráció (ServiceNow, HP Service Manager & Asset Manager)
– Service partnerekkel való kapcsolattartás -
Product specialist Nagykereskedelmi szervezet3 év
-
– Rendszergazda feladatok (Windows XP/7)
– Készletgazdálkodás, számlázás támogatása (alap Java és vb.net fejlesztés)
– Gyártóegység és RFID kódolórendszer karbantartása és üzemeltetése
– CAD tervezés -
Rendszergazda Állami szervezet2 év
-
– Ügyféltámogatási feladatok (Windows XP, Novell)
– Antivírus rendszer és irodai szoftverek frissítése -
Website administrator Szakmai érdekképviselet4 év
-
– Weboldal tervezés, oldalak üzemeltetése, tartalmak kezelése
-
Support specialist Távközlési szervezet1 év
-
– Hálózat-üzemeltetők támogatása
– Helpdesk feladatok, információs és technikai asszisztálás
– Kérések kezelése -
Database management assistant Raktározási szervezet1 év
-
– Adatarchiválás, adatbázisok kezelése, adminisztrációs feladatok
Szakmai Tudás
- AD
- Android/OS mobile support
- Azure
- BlueCat
- Delphi
- Drupal
- HP Service Manager & Asset Manager
- Java
- Javascript
- Joomla
- Linux OS
- MySQL
- Novell
- O365
- Office 2016
- OneDrive
- PHP
- PowerShell
- SCCM
- ServiceNow
- SQL
- VB.NET
- Windows Server
- Windows XP/7/10