Rövid leírás
Több, mint 12 éves Customer Service Representative tapasztalattal rendelkező szakember. Fő feladatai az ügyfélkommunikáció német és angol nyelven, people- és projektmenedzsment, valamint elemzések és riportok készítése. Kifejezetten érdeklődik az SAP területe iránt, olyan helyet keres, ahol ilyen irányba orientálódhatna.
Nyelvtudás: felsőfokú aktív német és angol
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés
Tanulmányok
-
2006
Felsőfokú tanulmány Német nyelvű gazdasági szakfordító
-
2002
Felsőfokú tanulmány Német nyelv és irodalom
Korábbi munkahelyek
-
Lead Customer Service Representative Gépjármű-üzemanyag kereskedelmi szervezet9 év, jelenleg
-
– Több automatizálási projekt lebonyolítása (makró és SAP alapú jelentések)
– Az értékesítési csapatok és az értékesítési vezetők támogatása Bochum-ban
– Első kapcsolattartó az üzleti partnerekkel
– Heti találkozók kezdeményezése és vezetése a német üzleti partnerekkel
– Kockázatok jelentése a Team Lead felé a napi munkákkal kapcsolatban
– A csapat napi munkájának ütemezése
– Folyamatautomatizálási projektek kezdeményezése és vezetése angol, indiai és német kollégákkal
– Teljesítményjelentések készítése a csapatok teljesítményéről és azok bemutatása az üzleti partnerek részére
– Újonnan érkező kollégák betanítása, mentorálása
– A folyamatdokumentáció frissítése -
Customer Service Representative Gépjármű-üzemanyag kereskedelmi szervezet3 év
-
Frontdesk Agent Gépjármű gyártó cég kereskedőinek támogatása3 év
-
– Márkakereskedők támogatása Németországban és Ausztriában
-
Manager Assistant Oktatási szervezet1+ év
-
– Terembérléssel kapcsolatos értékesítési tevékenység
-
Head of secretariat Önkormányzati non profit szervezet5 év
-
– Napi munka támogatása az ügyvezetőnél
– Nyári táborok szervezése rászoruló gyerekeknek
Szakmai Tudás
- Analysis
- Cardex
- ISP
- Macros
- Microsoft Flow
- MS Excel
- SAP