Rövid leírás
Több, mint 19 éves tapasztalattal rendelkező Service Delivery Manager szakember, aki az IT alkalmazásoktól az üzleti megoldások menedzseléséig sokszínű feladatokat látott el. Foglalkozott az évek során szolgáltatás menedzsmenttel, fejlesztési tervek készítéséve, üzleti átalakítással, de projektmenedzseri és IT menedzseri pozíciókat is betöltött. A jövőben hasonló területen szeretne elhelyezkedni, szolgáltatás menedzser vagy IT menedzser állások érdeklik.
Nyelvtudás: tárgyalóképes angol, magyar és portugál, anyanyelvi olasz
Munkavégzés helye: Budapest, Debrecen, hibrid vagy remote munkavégzés
Tanulmányok
-
2003
Felsőfokú tanulmány Computer science
Korábbi munkahelyek
-
Global Service Delivery Manager Oktatási szervezet7 hónap, jelenleg
-
– A GIO részlegen belüli felhőszolgáltatások, hálózatok, infrastruktúra biztosítása végfelhasználók számára
– Fő kapcsolattartó feladatok ellátása a különböző szolgáltatások között
– Felelősségvállalás a teljes szolgáltatásért az árképzést, teljesítményt, támogatási modellt, beszerzést beleértve
– Elsődleges kapcsolattartó minden szolgáltatással kapcsolatos kérdésben és kérésben
– A szolgáltatás és ajánlatok összehangolása az üzleti követelményekkel
– A szolgáltatás képviselete a szervezeten belül
– Szolgáltatásfejlesztés ütemtervének karbantartása
– Az IT-szolgáltatás életciklusának kezelése
– A németországi adatközpont távkezelése, majd az ügyfélszámlázáson alapuló deltaszámítás
– Bemeneti adatok megadása
– Segítségnyújtás az SLA tárgyalásához, megállapodásához és karbantartásához
– Felelősségvállalás az üzleti szolgáltatás nyújtásához szükséges műszaki szolgáltatás koordinálásáért
– Incidensek eszkalációinak és súlyosabb incidensek kezelése és koordinációja
– Együttműködés biztosítása a mögöttes műszaki szolgálatok osztályai között
– Készségek: Cloud Computing, havi szolgáltatási jelentések, SLA, KPI jelentések, CRM, Service delivery -
Service Delivery Manager IT tanácsadó szervezet1 év
-
– Hálózati és felhőszolgáltatások a szervezet projektjében
– Adat- és hangszolgáltatásokhoz használt két franciaországi adatközpont megfigyelése
– Kapcsolattartás az SFR-rel, a szolgáltatásnyújtás rendelkezésre állási százalékának meghatározása
– Gondoskodás a szolgáltatás teljesítésének felügyeletéről
– Heti és havi riportok készítése
– Kapcsolattartás a vevővel és a szállítóval
– A szállítókkal kötött szerződések tökéletes megértése -
Global Customer Services Manager IT tanácsadó szervezet3+ év
-
– Ügyfélkapcsolatok kezelése minden üzleti szinten
– Csapatmenedzsment
– Telepítési tevékenységek koordinálása
– Hálózati eszközök cseréje az ügyfél adatközpontjaiban
– A szolgáltatási teljesítményen alapuló teljesítménymérés elemzése
– Üzletfejlesztés
– ITIL gyakorlatok menedzselése SAP platformon keresztül
– Incidensek, problémák és változások figyelése ServiceNow-on keresztül
– Virtuális csapatok kezelése
– Heti kommunikáció biztosítása és kezelése a végfelhasználóval és/vagy szállítóval
– SLA és KPI menedzsment
– Havi pénzügyi menedzsment tevékenységek (karbantartási szolgáltatások és számlázás)
– Az ügyfél pontos vagyonkezelése
– Ügyfélkapcsolat a legfontosabb érdekelt felekkel
– Szolgáltatásfejlesztési terv készítése
– Szolgáltatásnyújtás és projektmenedzsment -
Customer Services Manager IT tanácsadó szervezet1 év 4 hónap
-
– Ügyfélkapcsolat-menedzsment
– Csapat-menedzsment
– Migráció az SAP infrastruktúráról az SAP Cloudra (MS Azure) és a kapcsolódó incidens/változás/problémakezelése
– A belső folyamatok elemzése
– Ügyfélszolgálati SLA beadvány
– Az ügyfélnek nyújtott szolgáltatások nyomon követése és a jegyek időszakos elemzése
– Folyamatoptimalizálás, dokumentálása, csapatkezelés
– Data Center Management (monitoring, dokumentálása, KPI számítás, CMDB, eszközkészlet-kezelés) -
Customer Services Manager Telekommunikációs szervezet1 év 10 hónap
-
– Ügyfélkapcsolat-kezelése
– Belső folyamatok elemzése
– Szolgáltatási jóváírás számítása
– Az ügyfélnek nyújtott szolgáltatások nyomon követése és a jegyek időszakos elemzése
– Folyamatok optimalizálása
– Dokumentálása
– Problémamegoldás -
L2 rendszergazda Telekommunikációs szervezet1 év 10 hónap
-
– Monitoring
– Ütemezett karbantartási tevékenységek (Magyarország és Olaszország)
– Közvetlen támogatási tevékenységek a végfelhasználó számára a Cosima ticketing platform használatával
– A szolgáltatás folyamatosságának biztosítása -
2nd Line Network Coordinator Telekommunikációs szervezet1 év
-
– Hálózati problémákkal kapcsolatos professzionális támogatás
– Távoli hibaelhárítás webes alkalmazásokon keresztül
– Közvetlen tesztek a routeren, SSH(Putty) protokoll használatával
– A helyszíni FE koordinációja a hibaelhárítás és a probléma megoldása érdekében
– ITIL alapelvek alkalmazása -
IT manager IT tanácsadó szervezet8 év
Szakmai Tudás
- CRM
- MS Office
- Service Now
- SLA