Rövid leírás
Több mint 10 év tapasztalatával a háta mögött jelöltünk szeretne új karrierutat felépíteni. Előző munkahelyén magyarországi top pozícióban dolgozott, és igazgatta a cég életét. Folyamatosan képezte és fejlesztette magát, és most egy új közegben szeretné szakmai tudását kamatoztatni. Korábbi munkaköréhez képest szívesen oldalra lép, annak érdekében hogy új karrierútat építhessen ki.
Nyelvtudás: Angol tárgyalási szint
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid
Tanulmányok
-
2007
Felsőfokú tanulmány Műszaki menedzser
-
2001
Felsőfokú tanulmány Gazdasági informatikus
Korábbi munkahelyek
-
Ügyvezető igazgató Gépalkatrész-gyártó szervezet3 év
-
IT-management:
– Microsoft Dynamics bevezetése
– A rendszer workflowjának, a céghez való igazítása
– Software nyelvi adaptációja
– Interface tesztelése
– Key user feladatokSales:
– A nemzetközi sales stratégia „adaptálása” és fenntartása a magyarországi leányvállalatnál
– A sales csapat képzése, annak érdekében, hogy a stratégia sikeresen megvalósuljon
– Sales csapat koordinálása, és értékeléseVállalatirányítás:
– Folyamatok megszervezése, irányítása, monitorozása, és kivitelezése HR, IT, valamint jogi körökben, illetve a napi operatív feladatokkal kapcsolatban.
– Cég jogi képviselete
– Pénzügyi tervezés, vezetés, controlling, folyamatos riportálás a tulajdonosok felé
– Együttműködési szerződések kidolgozása, és felügyelete -
IT Support Vezető Gépalkatrész-gyártó szervezet5 év
-
IT rendszer fejlesztése, fő feladatként az új ERP rendszer bevezetése, az új struktúrák és munkafolyamatok kidolgozása. „Dobozos termék” személyreszabása
– A vállalat hardware- és softwarebeszerzések előkészítése
– Software licenszek kezelése, felügyelete
– A magyar leányvállalat felkészítése az anyavállalatnak való riportálási feladatok ellátására
– A magyar leányvállalat átállítása O365 programcsomagra
– Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetése és Key-user feladatok ellátása a magyar leányvállalatnál -
Regionális értékesítési vezető Gépalkatrész-gyártó szervezet6 év
-
Sales:
– Potenciális ügyfelek felkutatása, és megkeresése, leadek generálása
– Új ügyfelek kiszolgálása, tájékoztatása
– Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, igénykiszolgálás
– Key-Account managementIT Support:
– Az IT problémák begyűjtése ticket rendszer segítségével
– A problémák megoldása
– Ügyek utókövetése
– ERP rendszer karbantartása
– Hardware- és softwarebeszerzések előkészítése
– Softwarelicenszek kezelése -
Sales/IT asszisztens Gépalkatrész-gyártó szervezet4 év
-
Sales:
– Kollégák felkészítése meetingekre
– Meetingek előkészítése
– Információgyűjtés
– „After-sales” feladatok ellátásaIT rendszer support:
– A vállalat hardware- és softwareállapotának feljegyzése
– ERP rendszer karbantartása
– Hardware- és softwarevásárlások előkészítése
– Softwarelicenszek kezelése
Szakmai Tudás
- Microsoft Dynamics CRM System
- NagyMachinátor ERP rendszer
- O365
- sERPa ERP rendszer