Photo

Service Delivery Manager

76010

partner@humanserviceshungary.hu

Member Since 2023

Rövid leírás

Több, mint 19 éves tapasztalattal rendelkező Service Delivery Manager szakember, aki az IT alkalmazásoktól az üzleti megoldások menedzseléséig sokszínű feladatokat látott el. Foglalkozott az évek során szolgáltatás menedzsmenttel, fejlesztési tervek készítéséve, üzleti átalakítással, de projektmenedzseri és IT menedzseri pozíciókat is betöltött. A jövőben hasonló területen szeretne elhelyezkedni, szolgáltatás menedzser vagy IT menedzser állások érdeklik.

Nyelvtudás: tárgyalóképes angol, magyar és portugál, anyanyelvi olasz

Munkavégzés helye: Budapest, Debrecen, hibrid vagy remote munkavégzés

Tanulmányok

2003
Felsőfokú tanulmány Computer science

Korábbi munkahelyek

Global Service Delivery Manager Oktatási szervezet
7 hónap, jelenleg

– A GIO részlegen belüli felhőszolgáltatások, hálózatok, infrastruktúra biztosítása végfelhasználók számára
– Fő kapcsolattartó feladatok ellátása a különböző szolgáltatások között
– Felelősségvállalás a teljes szolgáltatásért az árképzést, teljesítményt, támogatási modellt, beszerzést beleértve
– Elsődleges kapcsolattartó minden szolgáltatással kapcsolatos kérdésben és kérésben
– A szolgáltatás és ajánlatok összehangolása az üzleti követelményekkel
– A szolgáltatás képviselete a szervezeten belül
– Szolgáltatásfejlesztés ütemtervének karbantartása
– Az IT-szolgáltatás életciklusának kezelése
– A németországi adatközpont távkezelése, majd az ügyfélszámlázáson alapuló deltaszámítás
– Bemeneti adatok megadása
– Segítségnyújtás az SLA tárgyalásához, megállapodásához és karbantartásához
– Felelősségvállalás az üzleti szolgáltatás nyújtásához szükséges műszaki szolgáltatás koordinálásáért
– Incidensek eszkalációinak és súlyosabb incidensek kezelése és koordinációja
– Együttműködés biztosítása a mögöttes műszaki szolgálatok osztályai között
– Készségek: Cloud Computing, havi szolgáltatási jelentések, SLA, KPI jelentések, CRM, Service delivery

Service Delivery Manager IT tanácsadó szervezet
1 év

– Hálózati és felhőszolgáltatások a szervezet projektjében
– Adat- és hangszolgáltatásokhoz használt két franciaországi adatközpont megfigyelése
– Kapcsolattartás az SFR-rel, a szolgáltatásnyújtás rendelkezésre állási százalékának meghatározása
– Gondoskodás a szolgáltatás teljesítésének felügyeletéről
– Heti és havi riportok készítése
– Kapcsolattartás a vevővel és a szállítóval
– A szállítókkal kötött szerződések tökéletes megértése

Global Customer Services Manager IT tanácsadó szervezet
3+ év

– Ügyfélkapcsolatok kezelése minden üzleti szinten
– Csapatmenedzsment
– Telepítési tevékenységek koordinálása
– Hálózati eszközök cseréje az ügyfél adatközpontjaiban
– A szolgáltatási teljesítményen alapuló teljesítménymérés elemzése
– Üzletfejlesztés
– ITIL gyakorlatok menedzselése SAP platformon keresztül
– Incidensek, problémák és változások figyelése ServiceNow-on keresztül
– Virtuális csapatok kezelése
– Heti kommunikáció biztosítása és kezelése a végfelhasználóval és/vagy szállítóval
– SLA és KPI menedzsment
– Havi pénzügyi menedzsment tevékenységek (karbantartási szolgáltatások és számlázás)
– Az ügyfél pontos vagyonkezelése
– Ügyfélkapcsolat a legfontosabb érdekelt felekkel
– Szolgáltatásfejlesztési terv készítése
– Szolgáltatásnyújtás és projektmenedzsment

Customer Services Manager IT tanácsadó szervezet
1 év 4 hónap

– Ügyfélkapcsolat-menedzsment
– Csapat-menedzsment
– Migráció az SAP infrastruktúráról az SAP Cloudra (MS Azure) és a kapcsolódó incidens/változás/problémakezelése
– A belső folyamatok elemzése
– Ügyfélszolgálati SLA beadvány
– Az ügyfélnek nyújtott szolgáltatások nyomon követése és a jegyek időszakos elemzése
– Folyamatoptimalizálás, dokumentálása, csapatkezelés
– Data Center Management (monitoring, dokumentálása, KPI számítás, CMDB, eszközkészlet-kezelés)

Customer Services Manager Telekommunikációs szervezet
1 év 10 hónap

– Ügyfélkapcsolat-kezelése
– Belső folyamatok elemzése
– Szolgáltatási jóváírás számítása
– Az ügyfélnek nyújtott szolgáltatások nyomon követése és a jegyek időszakos elemzése
– Folyamatok optimalizálása
– Dokumentálása
– Problémamegoldás

L2 rendszergazda Telekommunikációs szervezet
1 év 10 hónap

– Monitoring
– Ütemezett karbantartási tevékenységek (Magyarország és Olaszország)
– Közvetlen támogatási tevékenységek a végfelhasználó számára a Cosima ticketing platform használatával
– A szolgáltatás folyamatosságának biztosítása

2nd Line Network Coordinator Telekommunikációs szervezet
1 év

– Hálózati problémákkal kapcsolatos professzionális támogatás
– Távoli hibaelhárítás webes alkalmazásokon keresztül
– Közvetlen tesztek a routeren, SSH(Putty) protokoll használatával
– A helyszíni FE koordinációja a hibaelhárítás és a probléma megoldása érdekében
– ITIL alapelvek alkalmazása

IT manager IT tanácsadó szervezet
8 év

Szakmai Tudás

  • CRM
  • MS Office
  • Service Now
  • SLA

Átirányítás az icruitment.hu oldalra

Kedves Látogató!

Örömmel értesítjük, hogy a Human Services Hungary neve és brandje teljesen megújult, hogy még inkább az Ön igényeire szabott élményt nyújthassunk! Szolgáltatásaink mostantól az Icruitment.hu weboldalon érhetők el.

Kattintson és fedezze fel új, modern weboldalunkat!

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Service Delivery Manager pozícióra