Rövid leírás
Közel 8 éves projektmenedzseri múlttal rendelkező, minősített scrum master, aki korábbi szakmai tapasztalatait és tudását tartalomfejlesztési és innovációs területeken, változatos projektekben szerezte.
Ambíciók: Szakmai fejlődésének következő lépcsőfokaként folyatni kívánja operatív tevékenységét, melynek során hasznát veheti korábbi projektmenedzseri és vezetői tapasztalatainak, menedzsment ismereteinek.
Nyelvtudás: Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid és on-site munkavégzés
Tanulmányok
-
Végzettség megszerzése: 2021
Felsőfokú tanulmány Filozófia MA
-
Végzettség megszerzése: 2017
Felsőfokú tanulmány Szabad bölcsészet BA
Korábbi munkahelyek
-
Project Management Office (PMO) Vezető Innovációs szolgáltató szervezet1 év 1 hónap
-
– Egyes projektek operatív vezetése, a PMO és a projektcsapat működésének koordinálása, az erőforrások optimális felhasználása.
– Tervezés és ütemezés (stratégiai és projekt szinten) menedzselése.
– Kooperáció a projektvezetőkkel, szakmai- és pénzügyi vezetőkkel.
– Stakeholder management.
– Kapcsolattartás a vállalkozókkal, megbízókkal, csapatokkal és felsővezetéssel.
– Riportok készítése és riportálás.
– Változásmenedzsment.
– Folyamatok kidolgozása.
– Egyéb operatív vezetői feladatok és projektvezetői teendők ellátása. -
Projekt Manager Nonprofit szervezet2 év 2 hónap
-
– Miniszterelnökséghez tartozó háttérintézményként kormányzati beruházásokhoz kapcsolódó projektek vezetése, főként építészeti, turisztikai és tartalomfejlesztési profillal.
– Klasszikus projektmenedzseri feladatok ellátása, mint pl.: tervezés (vízió, résztvevők meghatározása, ütemezés), heti/havi adminisztráció, beszerzésekkel kapcsolatos feladatok (end-to-end), külső és belső egyeztetések a vállalkozókkal, érintettekkel, az eredmények prezentálása, egyéb operatív teendők. -
Junior Project Manager Humánerőforrás-biztosító szervezet2 év 5 hónap
-
– Diákmunka ágazat menedzselése, gyártási és kereskedelmi portfólió HR projektek vezetése.
– Kapcsolattartás a megrendelőkkel, munkavállalókkal.
– A munkavállalók munkáinak szervezése (időpontok, változások kezelése)
– Adminisztráció a partnerek, a cég és a munkavállalók között