Technical Support Engineer


A cégről:

A partnerünk széleskörű tapasztalattal rendelkezik IT megoldások terén, melyet a közös digitális jövő elérése érdekében szeretnének is megosztani az emberekkel. Főbb szolgáltatásaik közé tartozik a szoftverfejlesztés, IT szaktanácsadás, üzleti elemzés, valamint infrastruktúra tervezés és üzemeltetés. Mérnökeik a sok éves tapasztalatnak köszönhetően képesek akár a legkomplexebb működési igénnyel rendelkező rendszereket is átlátni és hatékonyan megvalósítani.

Feladatok:

  • Az IT szoftver projektben való napi ügyfél igények kezelése, kommunikáció az ügyfelekkel, valamint az ügyfél hibajegyek kezelése
  • Ügyfél megkeresések napi szintű kezelése
  • Ügyfelek szoftveres problémáinak megoldása
  • IBM Tririga programban való segítségnyújtás
  • IBM Tririga program konfigurálásában való segítségnyújtás
  • IBM Tririga rendszer személyre szabásának támogatása

Szükséges készségek:

  • Support Engineer munkakörben szerzett tapasztalat
  • Ticketing rendszer ismerete (preferált: Azure DevOps)
  • Legalább kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Proaktív problémakezelés
  • Kommunikáció a csapattagokkal
  • Segítségnyújtás ügyfél oldali megkeresések esetében
  • Empátia, jó kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Dokumentációs készség
  • Ügyfél oldali megkeresések kezelése
  • Ügyfél oldali igények megértése, ügyfelek segítése
  • Rendszer szemlélet

Előnyt jelent:

  • Frontend fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • SQL ismeret

Amit nyújtanak:

  • Rugalmas munkaidő, hibrid munkavégzés
  • Változatos, kihívást jelentő feladatok
  • Fiatalos, lendületes csapat

Átirányítás az icruitment.hu oldalra

Kedves Látogató!

Örömmel értesítjük, hogy a Human Services Hungary neve és brandje teljesen megújult, hogy még inkább az Ön igényeire szabott élményt nyújthassunk! Szolgáltatásaink mostantól az Icruitment.hu weboldalon érhetők el.

Kattintson és fedezze fel új, modern weboldalunkat!

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Technical Support Engineer pozícióra