Rendering engineer
Partnerünknél PC/konzol játékokat készítenek elejétől a végéig, és sokat is játszanak ilyen játékokkal. A fejlesztés minden részében számítanának rád, a játék koncepciójának kialakításától egészen a kipróbálásig, a hangsúly persze a kód elkészítésén lesz. Amikor pályázol, sorolj fel minél több játékfejlesztéssel kapcsolatos referenciát, és bátran mutasd be az első játékkezdeményeid is. Nagyon szeretnénk látni mióta és mit alkottál ezen a területen..
AMIT SVÉD-MAGYAR VÁLLALATUK KÍNÁL
- Részvétel AAA PC, XBox, Playstation, Nintendo Switch játékok fejlesztésében egy rutinos, segítőkész csapatban
- Kimagasló fizetés
- Rugalmas munkaidő, akár teljesen távmunkában
- Közösen hozott döntések arról, mit és hogyan készítsünk
- Tágas, egészséges, zöld környezet
ELVÁRÁSAIK
- Magas szintű C++ és hibakeresési ismeretek
- Átlátható, moduláris jól karbantartható kód írása
- Tapasztalat RHI és RDG használatában
- Tapasztalt GlobalShader és VertexFactory készítésében
- Tapasztalat shaderekkel (HLSL) való munkavégzésben
- Tapasztalat a CPU és a GPU kihasználtságának profilozásában és optimalizálásában
- Tapasztalat többszálú programozás területén
- Erős 3D-s matematikai készségek, amelyek a valós idejű megjelenítéshez kapcsolódnak.
ELŐNYT JELENT
- Konzol fejlesztési tapasztalat (Xbox, Playstation, Switch)
- Tapasztalat RenderDoc használatában
- DirectX, OpenGL, Vulkan programozási tapasztalat
- Render engine készítésében való jártasság