Rendering engineer


Partnerünknél PC/konzol játékokat készítenek elejétől a végéig, és sokat is játszanak ilyen játékokkal. A fejlesztés minden részében számítanának rád, a játék koncepciójának kialakításától egészen a kipróbálásig, a hangsúly persze a kód elkészítésén lesz. Amikor pályázol, sorolj fel minél több játékfejlesztéssel kapcsolatos referenciát, és bátran mutasd be az első játékkezdeményeid is. Nagyon szeretnénk látni mióta és mit alkottál ezen a területen..

AMIT SVÉD-MAGYAR VÁLLALATUK KÍNÁL

  • Részvétel AAA PC, XBox, Playstation, Nintendo Switch játékok fejlesztésében egy rutinos, segítőkész csapatban
  • Kimagasló fizetés
  • Rugalmas munkaidő, akár teljesen távmunkában
  • Közösen hozott döntések arról, mit és hogyan készítsünk
  • Tágas, egészséges, zöld környezet

ELVÁRÁSAIK

  • Magas szintű C++ és hibakeresési ismeretek
  • Átlátható, moduláris jól karbantartható kód írása
  • Tapasztalat RHI és RDG használatában
  • Tapasztalt GlobalShader és VertexFactory készítésében
  • Tapasztalat shaderekkel (HLSL) való munkavégzésben
  • Tapasztalat a CPU és a GPU kihasználtságának profilozásában és optimalizálásában
  • Tapasztalat többszálú programozás területén
  • Erős 3D-s matematikai készségek, amelyek a valós idejű megjelenítéshez kapcsolódnak.

ELŐNYT JELENT

  • Konzol fejlesztési tapasztalat (Xbox, Playstation, Switch)
  • Tapasztalat RenderDoc használatában
  • DirectX, OpenGL, Vulkan programozási tapasztalat
  • Render engine készítésében való jártasság

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Rendering engineer pozícióra