Medior Business Analyst
Partnerünkről:
Partnerünk szakértő segítséget nyújt nagy- és középvállalkozások számára a digitális átalakulásban. Szakterületük az adminisztráció digitalizálása, az üzleti automatizálástól az ügyfélkommunikáció tömeges testreszabásáig. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátuk mögött ma partnerünk Németországban, Magyarországon, Svédországban, Norvégiában, Szingapúrban és más országokban szolgálja ki ügyfeleit.
Feladatok:
- Az ügyfelek által támasztott üzleti igények teljes körű megismerése
- Az üzleti igények formalizálása, közvetítése a fejlesztő csapatok felé
- Az implementációs projektekhez tartozó dokumentációs elkészítése
- Rendszerhez tartozó specifikációs elkészítése, fejlesztőknek átadása
- Szükség esetén prezentációk készítése
- Az elkészült megoldások bemutatása
- Specifikált fejlesztések visszatesztelése
- Szükséges esetén kapcsolattartás a külső és belső ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal
- Ticheting rendszerben a projekt adminisztrációs vezetése
- Fejlesztési csomagok átvételi tesztelése
- Szoftver minőségének javítása
Elvárások:
- Legalább 2 év szakmai tapasztalat Business Analyst munkakörben
- Felsőfokú végzettség
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
Előny:
- Szakirányú végzettség
- Közüzemi és banki rendszerek ismerete
- Ügyfélkommunikációban szerzett tapasztalat
- PM tapasztalat
- ECM rendszerek ismerete