Medior Business Analyst

Partnerünkről:

Partnerünk szakértő segítséget nyújt nagy- és középvállalkozások számára a digitális átalakulásban. Szakterületük az adminisztráció digitalizálása, az üzleti automatizálástól az ügyfélkommunikáció tömeges testreszabásáig. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátuk mögött ma partnerünk Németországban, Magyarországon, Svédországban, Norvégiában, Szingapúrban és más országokban szolgálja ki ügyfeleit.

Feladatok:

  • Az ügyfelek által támasztott üzleti igények teljes körű megismerése
  • Az üzleti igények formalizálása, közvetítése a fejlesztő csapatok felé
  • Az implementációs projektekhez tartozó dokumentációs elkészítése
  • Rendszerhez tartozó specifikációs elkészítése, fejlesztőknek átadása
  • Szükség esetén prezentációk készítése
  • Az elkészült megoldások bemutatása
  • Specifikált fejlesztések visszatesztelése
  • Szükséges esetén kapcsolattartás a külső és belső ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal
  • Ticheting rendszerben a projekt adminisztrációs vezetése
  • Fejlesztési csomagok átvételi tesztelése
  • Szoftver minőségének javítása

 Elvárások:

  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat Business Analyst munkakörben
  • Felsőfokú végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

Előny:

  • Szakirányú végzettség
  • Közüzemi és banki rendszerek ismerete
  • Ügyfélkommunikációban szerzett tapasztalat
  • PM tapasztalat
  • ECM rendszerek ismerete

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Medior Business Analyst pozícióra