Humánügyviteli adminisztrátor (Debrecen)
Partnerünkről:
Partnerünk megoldásai az innovatív tudást és a korszerű technológiát ötvözik. Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztőjeként, több, mint 30 éves tapasztalattal és 300 munkatárssal támogatnak több száz vállalatot és több mint egymillió munkavállalót. Az elmúlt évben teljesen új technológiai alapokra helyezték a front- és back end oldalt, annak érdekében, hogy tudásukat, kreativitásukat a folyamatosan változó, kihívásokkal teli üzleti igények megoldására fordíthassák. Jelenleg termékeik nemzetközi piacra való felkészítésén dolgoznak, azzal a meggyőződéssel, hogy a magyar/hazai piacon bevált megoldásaik megfelelő alapot képeznek egy nemzetközileg is sikeres szerepléshez.
Miért érdemes pályázni?
- Rugalmas munkaidő, kihívásokkal teli feladatok jókedvű, kommunikálni szerető társakkal
- Pihenőszoba, kikapcsolódási lehetőségek (csocsó, léghoki)
- Csapatépítő programok, családi nap
Feladatok:
- ÁLM sablonok kezelése (munkaszerződések, munkaköri leírások stb.)
- HR dokumentáció előkészítése, nyomtatása (munkaszerződések, munkaköri leírások, változások kezelése stb)
- Online/telefonos/személyes ügyfélszolgálat, angol nyelven is
- A munkaviszony alatt felmerülő HR adminisztrációs feladatok támogatása: üzemorvosi vizsgálatok, nyilatkozatok, szabadságok kapcsán elsősorban
- Bérügyviteli és irodai adminisztrációs feladatokban való részvétel
- A bérügyviteli munkatársak munkájának támogatása
Elvárások:
- Szakirányú OKJ képzés (Bér, TB, HR)
- Pontos, precíz munkavégzés
- MS Office alkalmazások ismerete
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Jogosítvány megléte
Előnyt jelent:
- Felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintéző végzettség
- Számviteli ismeretek
- Korábbi tapasztalat bér- és humánügyviteli szolgáltatónál
Amit partnerünk kínál:
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- Kulturált irodai környezet, modern eszközpark
- Változatos feladatkör, szakmai kihívások
- Folyamatos szakmai képzések
- Egyéni fejlődési lehetőség